BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 26 juli 2009

Vad har alla sina bloggar till?

En slags dagbok kanske?
En ventil för att låta ånga pysa ut - och eventuellt finna läsare som varit i liknande situationer.
Ett bra sätt att visa sin talang som amatörfotograf i vardagen genom att lägga ut bilder på denna.
Ett sätt att publicera sina alster, i form av dikter, tavlor, videosnuttar mm.
En väg att informera omvärlden om vad som händer i bloggarens liv. Det kan lika gärna vara professionellt som privat.

Lite funderingar jag har eftersom jag inte riktigt vet vad jag har bloggen till......

3 reaktioner:

Pangbruden sa...

Ja gud vet..Jag har inte längre någon aning..Jag gillar att skriva men försöker att inte vara allt för personlig varför dagbok faller bort.. Men man fastnar lätt i cyberspace och bloggträsket:-)

Fanny sa...

Hej du lainen!!!
Nu är jag i Sverige och är trött som en gnu.. hahahhahahah. Ingen vila på Mallis inte.
Jag bloggar så du får läsa ;)

Fanny sa...

Hej du lainen!!!
Nu är jag i Sverige och är trött som en gnu.. hahahhahahah. Ingen vila på Mallis inte.
Jag bloggar så du får läsa ;)