BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 22 oktober 2009

Mobiler

I fredags gav jag upp och beställde en ny mobil. Eftersom jag har ett abonnemang som går ut först i mars trodde jag att jag var tvungen att vänta minst tre månader innan jag kunde fixa en ny telefon och därmed förlängning av abonnemanget.
Men icke! Det gick finemang att få nytt redan nu. Till och med ett billigare abonnemang.
Så, i måndag kom den efterlängtade lilla tingesten hem till mig.
Till saken hör att jag i ett års tid haft en Samsung Touchwiz. Värdelös! Kan faktiskt inte komma på något positivt med den telefonen. Det allra värsta var att man får stört-ont i örat vid telefonsamtal. En mobil som man inte kan använda att ringa med alltså! Förskräckligt! Sedan ska jag inte dra upp allt annat som varit användarovänligt och dåligt med den telefonen. Näpp, det är nu ett avslutat kapitel.

Vill hellre berätta om min nya;
iPhone
Vilken underbar upplevelse! Så bra funktioner. Allt är liksom som det ska. Och sedan alla dessa apps man kan hämta. Än så länge har jag endast laddad hem gratisprylar. Ska testa så mycket jag hinner och kan. Så nu hinner jag inte skriva mer.

1 reaktioner:

mille sa...

Vad du är duktig som orkar och vill ta dig an nya utmaningar. Jag köper väl mig en Iphone om 2 år... då ni andra går omkring med en liten snäcka i örat och en lins i ögat...kram