BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 8 oktober 2009

Spotify ett år

Följande från spottis Facebook:

Jaha Nähä Det blev inget därifrån!! Nu känner jag mig lite upprörd och besviken......
blogg.se kan man faktiskt fixa mycket mer än här på Blogger. Varför?
Eller är det helt enkelt så att jag som svensk tycker att det funkar bättre? Troligen är Blogger bättre när man vill hålla allt enkelt och andra bloggsiter är mer lättarbetade om man inte bara vill lägga in bilder och länkar.

Nåväl. Vill gärna påpeka att alla som har Spotify även borde gå med i deras Facebookgrupp, för att man får mycket info om vad som händer. Speciellt alla ni lyckliga som har spottis i iPhone!

2 reaktioner:

mille sa...

De flesta jag känner har blogspot.com, men vissa har blogg.se, det är stor skillnad. Jag är trög när det gäller länkar och andra inlägg, får inte till det helt enkelt:(
Även om bilderna man lägger in är minimala så kan man ju alltid klicka på dem och då blir de större, om man inte sparat om dem för webbstl, inte heller bra. På blogg.se är det inte så, bilden är som bilden är.. varken större el mindre, lättare att lägga in länkar mm. Men hur ska man orka byta domän??
Nu blev jag långrandig, usch!
Kram på dig :)

Veronica sa...

Då ska jag genast anmäla mig på Spotify på fejan! För jag kommer KANSKE att få min Iphone nästa vecka XD

Happy holiday (el iaf weekend)!