BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 25 oktober 2009

Nya Facebook

Jag tycker att det är superkul med nya saker. Spännande att utforska nya sajter och nya prylar. Men jag förstår inte menigen med att förnya något så det blir till det sämre. Då tänker jag såklart på Facebook (om man nu inte kunde gissa sig till det genom rubriken...).
Nu har jag väl aldrig tyckt att Facebook varit estetiskt tilltalande eller så vidare smidigt - men det har funkat någorlunda bra. Man har kunnat se statusuppdateringar etc..
Nu kommer jag inte ens in på mitt Facebook-konto! Och de senaste dagarna har det varit a total mess.
Snälla alla smarta datanördar, gör ett nytt FB som är snyggt så det blir kul att se och som fungerar, så man inte måste ägna sig åt quisses och Farm-, Yo- eller andra -villes, så det känns flexibel och snabbt.

1 reaktioner:

mille sa...

SÅ SANT!!!
Det är ju totalt omöjligt att vara spontan på fejan...