BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 25 september 2009

Logg fredag

Detta har hänt:
*Vaknade
*Åt frukost. Eller förresten. Åt två tuggor på en macka som smakade salt. Tvi. Drack kaffe som smakade märkligt. Vad är det med mina smaklökar?
*Jobbat hemma. Typ gått på kurs. På amerikansk engelska. Datatermer. Ansträngande.
Sträckte mig. Aj! Jätteont. Hur gick det till? Ingen aning. jag gjorde inget. Ont från ryggraden, genom skulderbladet fram till bröstbenet. Ont hela tiden. Smärta vid varje andetag. Nu har det släppt en hel del.
Knäpp-Kia såg på tv-doktor Åsa härom dagen. Då fick jag lära mig att de som har en diagonal på örsnibben löper högre risk för hjärtproblem. Hallå! Hur ser min snibb ut? Ingen kraftig diagonal kanske, men den finns där. Måste träna o äta bra! Basta!
Jag hade planer på gymmet idag. Måste lära mig hur man gör genom att öva, öva, öva. Får öva en annan dag.
*Har anmält mig till seminarium i Adobes regi. Naturligtvis vill de sälja massor av saker. Kanske vill jag köpa. Vill främst lära mig. Massor.
* Nu är klockan snart halv ett och jag ska äta lunch.

0 reaktioner: