BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 19 september 2009

Prenumerationer

Är en sucker for erbjudanden typ "köp tre nummer för 49:- så får du en grejimoj gratis". Går på det stup i kvarten. Sedan är jag ganska duktig på att säga upp prenumerationen så jag stoppar allt innan tredje numret kommit. Smart-Kia!
Men nu är det så att det finns tidningar som jag faktiskt vill ha hela tiden. Den viktigaste är Dagens Nyheter. Just nu har vi även Svenska Dagbladet, jag tycker om båda, för det var något slags gratiserbjudande. Det blir väldigt många turer till tidningsinsamlingen.....
Och så gillar jag Tara. Japp, jag har gått över till den mogna kvinnans tidning. Förr var det Amelia jag gillade men nu är det inte mycket där som intresserar mig.
Men idag var jag i matäffaren och kunde konstatera att som prenumerant missar man ju alla de otroligt roliga gratisprylarna man får med!! Tänker säga upp prenumerationer och köpa lösnummer istället. Då kan jag få chokladkakor, andra tidningar, läppglans med mera.
Va kul det ska bli att gå och handla mat!
Not

0 reaktioner: