BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 16 september 2009

Tiden flyger

Hinner inte med blogg eller annat av det slaget.....
Fokus på arbetet och barnen. Det känns som det enda viktiga just nu.
Jag har kommit in i ett härligt flow, kommer upp tidigt på morgonen och somnar i lagom tid på kvällen. Tänk att jag kunde disciplinera mig själv till det!
Nu ska jag jobba mera.

För övrigt är jag galet trött på mitt hår. Fick inte tid hos frissan förrän nästa vecka..... Hur ska jag stå ut? Har haft håret uppsatt i flera veckor nu, bara för att slippa ha med det att göra.
Och så vill jag gärna ha en snygg frisyr. Vad är det? Lugg eller ej? Långt eller ej? Mörkt eller som nu? Nej, förresten, färgen får vara som den är.

För övrigt igen, jag ogillar felstavningar. Men älskar bokstäver!! Och olika typsnitt!

7 reaktioner:

Ewa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ewa sa...

Oops du gillade ju inte felstavningar så jag fick snabbt ta bort mitt förra kommentar! Jag röster för inte lugg!

Ewa sa...

Felstavning igen, men nu får det vara :-)

Pangbruden sa...

Jag tycker det är rätt snyggt med lugg..men svårt att underhålla:-) Känner igen det där med att tiden flyger..

Kia sa...

Stava hur ni vill! Det är ju vad jag själv gör jag stör mig på.
Och ja, jag gillar lugg. Främst fär att jag har ett så konstigt hårfäste.... Men det blir lite bökigt till kalla hösten med mössan

Ewa sa...

Men du är så fin i lång lugg ju...

mille sa...

Mössa?!?!