BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 12 april 2009

C

Chock!!!

Jag är ju ganska korkad.
Men tydligen behöver jag bevisa det för mig själv gång på gång.
Mitt senaste påhitt är att föra träningsdagbok av något slag på internet. Jag älskar Friskis&Svettis och skulle gladeligen gå dit och träna tre gånger i veckan.
Om jag bara hann....
Så jag fick för mig att det skulle sätta press på mig om jag joinade någon slags träningscommunity i F&S regi.
Ha!
Ingenting har hänt.

Imorgon ska jag chocka kroppen! Då kör jag så det ryker, vare sig tid finnes eller ej!
Hello, träningsvärk!
Bye, bye fluffigt fladder!

2 reaktioner:

Pangbruden sa...

Synd att du inte bor i Örebro.. Jag har två klippkort till F&S som vi ska sälja en del billigare än vad de kostar.. Fått dom som en slags betalning till skytteklubben..

Kia sa...

Jag älskar F&S!! På riktigt, alltså. Egentligen är det nog där jag borde arbeta...... Tycker du borde ta klippkorten själv, gå dit o studsa runt ett tag.