BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 23 april 2009

Lite tidigt

När klockan var 11:21 fick jag ett sms som kom fram klockan 12:06.
Det måste betyda att jag ligger 25 minuter före tiden, visst?
Eller också är det bara ett allmänt knas med sms-tjänsten, vilket inte alls låter skoj så det ignorerar jag att jag skrev.

Sms:et kom för övrigt från Kappahl. Jag brukar få sms därifrån, vet ej varför. Det är en affär där jag på sin höjd kan hitta ett par trosor.
Men det är ju kul att någon hör av sig.

1 reaktioner:

mille sa...

Vad kul att du hittade till mig. Kan tillägga att Nova vägrar buren, så det blir väl för Pontus att sitta i den tillsamman med henne på utställnigen, hmmm undrar om det kommer att se kontstigt ut?

Sms fr Kapp Ahl .... ska vi köpa trosor nu då? Ha.....ha.. kram