BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 27 april 2009

K

K

Kia börjar tappa sugen. Eller motivationen. Eller lusten. Kanske glädjen.
Så då gäller det att försöka fånga upp vad det nu är som glider ifrån mig.
Ska börja i denna sekund.
Kommer ni ihåg alla finfina skyltar/lappar/målningar på 70-talet med klämkäcka uppmaningar, typ " Tappa inte sugen - världen är full av tappade sugar"
Det är ibland som om jag snubblar över alla dessa tappade sugar. De ligger i stora sjok. Är alla från mig?? Kan inte vara möjligt.
Ikväll ska jag sjunga (sista gemensamma körövningen innan konserterna) och nu ska jag åka och jympa. Två av de allra bästa sakerna för att få tillbaka positivt tänk.

1 reaktioner:

Pangbruden sa...

Det är ju så att vissa dagar är mer sura än andra.. men rätt vad det är så kommer sugen tillbaka.. Livet är ju lite berg och dalbana har jag kommit på..och vad mer kan man göra än att härda ut.-)