BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 12 april 2009

Snart på banan igen

Har varit en smula overksam bloggmässigt. Ganska skönt, faktiskt.
Problemet för är att jag har alldeles för mycket att skriva om. Kan inte välja hur och med vad jag ska börja. Alldeles för mycket pockar på.
Så då blir det ingenting alls.
Vilket är lite trist. Och besvärligt - för mig, jag får ju bara mer och mer att skriva om.

Hur ska jag gå tillväga?
- Skriva som om bloggen var en dagbok, vad som hänt mig under dagen och vad jag gjort.
- Skriva som om bloggen var en dagbok, och allt handlar om vad alla runt omkring mig har gjort och sagt. Samt eventuellt en smula om vad jag tycker om det.
- "Avhandla" ämnen i bokstavsordning. Vilket jag i nuläget tycker är en fiffig idé. Jag skrider till verket.

0 reaktioner: