BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 14 april 2009

E

Erfarenheten

har lärt mig att det är mycket , mycket lättare att ta i extra på träningen om man har kokurrens. Eller kanske snarare, träningskompis.
Skulle gå och träna idag. Ett lunchpass. Medeljympa på friskis. Piece of cake, i normala fall. Nu är jag ju grymt otränad, så jag tänkte att jag ska ta det lite lugnt. Men måste faktsikt tänka på skaderisken! Vid min ålder!

Och så hamnar jag på cirkelfys!
Jamenvanudå??
Det var inte tanken. Inte alls.
Hamnade i par med en yngre tjej som sa glatt "Vi kan väl peppa varandra"

Det fanns ingen möjlighet till minsta pepp.

Det var helt gaaaalet jobbigt.
Min rumpa

Efter passet ska man ta sig två trappor ner till omklädningsrummet. Jo, hej du!
Hur komma nerför trappan (förutom åka kana i sin egen svett?) när benen är gelé?


JAA. Jag måste definitivt gå dit igen. Och igen. Och igen.
Nu är jag tillbaka igen!