BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 1 februari 2009

Blogglista på gång

Tänkte fixa till en blogglista. Tycker det är bra att sprida vidare det jag uppskattar.
Det är ganska lätt att hitta intressanta bloggar här på blogspot men hur hittar man andra? Nu tycker jag att det är roligare att läsa bloggar än att läsa böcker eller tidningar.
Som vanligt har jag 5-6 böcker på gång samtidigt. Vissa läser jag för att utvecklas som människa (inga självhjälpsböcker utan mer för att klara av jobbet) och andra för förströelse.
Så småningom ska jag göra en lista över (färdig-)lästa böcker.

Musiklista är ingen idé. Jag älskar så musik så mycket att då skulle det inte finnas utrymme för något annat.
Måste göra reklam för Spotify. Underbar uppfinning. Som att gå in i ett stort bibliotek och bara bläddra, bläddra, leta, läsa om, leta nytt etc. Skilnaden är att man med Spotify sitter vid datorn och bara svullar musik.
Och nu kanske det kommer ett spottis för film. Jag är inte lika intresserad av det, förstås.

0 reaktioner: