BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 13 februari 2009

Nu håller jag tummarna

Har nu anmält mig till Mix Megapols tävling där priset är en plats på Telias bloggportal och en plats på Grys plan.
Det är idag fredagen den trettonde så jag torde ha goda chanser.
Men jag vinner aldrig något, förstås...
Vilket kan bero på att jag inte satsar.

4 reaktioner:

Ewa sa...

Jag vill också åka med i Grys plan...

Kia sa...

Jaha du...Jag förstår. Jag fixar. Men du vet - tjänster o genstjänster. Räknar iskallt med en nominering tillbaka ;D

Ewa sa...

Aha.. Ok jag ska nominera dig bums! Tänk om vi får åka båda två! Fast jag kan ju inte åka kom jag på :-( Måste vara i skolan då...

Kia sa...

Nu blev du lite jobbig... Jag har just nominerat dig och då såg jag att resan är den 28:e. Makes fölsedag. Den jämna. jaha. Men jag tänkte att det blir ju kul om du får åka!