BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 19 februari 2009

Överraskning

I går kidnappade jag maken!

Det var inte det lättaste eftersom han plötsligt fick för sig att åka till Södermalm! Som tur var frågade han om jag ville följa med. Och han ifrågasatte aldrig att jag tvingade honom att köra hem för att lämna bil o laptop. Inte minsta lilla undran vart vi skulle eller vad vi skulle göra.
(Så nu börjar jag fundera vad jag skulle kunna göra med honom utan att han sa emot. Helt nya planer i livet tar fart. Moahahaa)

Hela tidsplaneringen sprack då vi åkte till Söder. Ibland är det att föredra att ha en make som man vet var han är, när och varför.
Men situationen redde upp sig då vi gjorde allting extra sakta och till och med fikade.

Och sedan bar det av.
Till dyk-stället.

Lilla gullefjun fick sig ett provdyk (för andra gången i livet).
Riktigt lyckat!!
Jag hade med en kamera och tog lite foton som jag ska lägga upp. Han trivs i vattnet. Instruktören sa att han var en naturbegåvning.

Jag trivs på torra land.

Och vem är "gullefjun"???? Det var det konstigaste namnet jag kunde hitta till min make. Han var förstås ganska söt igår. Efter dyket. Men i alla fall. Gullefjun?

0 reaktioner: