BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 1 augusti 2009

Denna dag

Väntade och väntade. Varför sover tonåringar så himla länge??
När alla tjejer var vakna, frukostade, duschade och påklädda for vi iväg till mobilbutiken dit vi farit så många gånger förr.
Denna gång var det Stenis som, av misstag, råkat bada i sjön med mobilen. Den hamnade på botten en stund vilket ledde till noll procents funktion. Sim-kortet (ha ha ha, va kul!) fungerar perfekt! Så nu ska vi se om man får valuta för försäkringspengarna och får tillbaka en fullt fungerande mobbe.
Sedan for vi till bakluckeloppis vid Täby Galopp. Måste ju reka lite eftersom jag tänkt stå där själv någon dag. Men det regnade och de flesta försäljare hade lagt presenningar över sina varor. Det man kunde se var inget intressant. Och alla verkade ha så mycket till salu! Hur ska jag kunna bli av med alla mina prylar?
Har en plan, tänker sälja vid ett tillfälle och allt som blir kvar skänker jag till Myrorna eller liknande. Vill inte ha något med mig hem igen. Så jag kommer att ha en massiv prutmån!!

3 reaktioner:

Fanny sa...

men du skulle älska herkules.

Ewa sa...

Ja, vad är det med det här stället och mobiltelefoner,kan man undra...

Veronica sa...

Det är därför det heter SIM-kort ju!
Anders telefon sprack från kant till kant när han höll på med grunden så nu har han köpt en Iphone. VILL HA!!!!!