BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 30 augusti 2009

Fy usch huga

Bläh. Det har publicerats ett foto på mig på Facebook.
I bikini.
Bakifrån.

Inte smickrande.
Inte alls.
Jo, jag vet hur jag ser ut. Men det kanske kan räcka med det?

Imorgon köps nya träningskortet! Basta!
Ja, just det. Skulle ta en prommis igår. Fick för mig att bara testa hur det kändes att jogga.
Tog några steg.
Hörde jubel.
Så då gick det finemang att springa tre kilometer. Jogga. Okej, jag lufsade. Men ändå.

Och förresten, jublet kom från Råsunda där AIK spelade. Men ibland kan fantasin hjälpa till.

4 reaktioner:

mille sa...

Du kan få en regält jubel av mig...fan i h-vette vad duktig du är !!!!

mille sa...

Nu har jag kollat in bilden, och vill bara tillägga en sak. Hur snygg som helst!!!
DU har ju arsel kvar där det ska sitta, en annans har ju halkat ner :(

Ewa sa...

Simsalabim Borta...

Kia sa...

Tickelitack The world is a better place without my behind