BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 28 augusti 2009

Nu har den vänt sig emot mig

Tekniken, alltså.
Det visar sig lite här och där. Nyss genom att susnet har "tappat bort" min blogg.
Ganska skönt egentligen. Började med susnets tjänster för ganska länge sedan, bara som en koll av hur det är. Lite spännande att kunna se vilka som läser bloggen. Men sedan kom ju det där med Google-sökningen på nakenbad + familjer etc. Och sedan var det inte lika kul längre.
Nu funkar det inte alls!
Det tänker jag tolka som att bara jag vet vad jag skriver. Inte för att det kommer att få mig att bli mer explicit vdg min familj eller så. Ha ha det kommer troligen att leda till en massa förvirrande ord utan sammanhang. Samt en och annan lustig liten bild, eller så.

Kias dagsform fredag:
Massor av oro kvar. Lite lättare nu när skolan börjat igen. Kan inte skriva mer om det. Det som är viktigast behåller jag inne.
Igår kväll tog jag en timmes promenad (det var varmt och fuktigt ute, över 20 grader när klockan var över åtta) så nu har jag lite träningsvärk. I midjan!! Eller var det nu kallas, det där ovanför byxlinningen. V sa att det hette volanger! Jag älskar volanger och spetsar. Spetsar är väl det där gropiga i låren isf;-)
Nu ska jag sy. Det är saker till jobbet. Det är kul! Jag vill sy mera. Tänk när jag var ung, i högstadiet, och sydde mina kläder själv. Jisses, hur såg det ut?? Jag ska leta upp tyg i mina gömmor (japp, jag samlar på det också) och sy några kjolar. Får se hur det blir.

2 reaktioner:

mille sa...

Kias dagsform var så mysig att läsa. Tänk vad det finns saker man glömmer att man gjort, och så blir man så glad när man plockar upp det igen.
Ring nästa gång du promenerar, om du vill ha sällskap. Mina volanger behöver också få dansa lite :)

Ewa sa...

Och mina med!