BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 9 juni 2009

Alla fina avslutningselever

Nu är det bråda dagar!
Avslutningar. Stenbocken går ut nian och idag är det bal, minsann.
Imorgon själva avslutningsdagen. Då är hela skolan på plats, från sexåringar upp till sextonåringar.
På fredag åker Oxen till kollo. Oj, vad tomt det kommer bli. Nu var det ett par år sedan någon av tjejerna var på kollo så jag har nästan glömt hur tyst det blir.

På lördag firar äldsta systersonen 20 år med en fest. Hur gick det till?? Jag minns när jag träffade honom för första gången. Då var jag själv "ny-vuxen" och full av 20-åringsgrubbel. Ja, jag tyckte det var mycket jobbigt att vara 20 år. Mycket bättre att vara 40!

1 reaktioner:

Pangbruden sa...

Pust.. Det är värtsingtider..Tack gode gud för att semestern närmar sig