BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 14 juni 2009

Regnmys

Det regnar och det känns mysigt.
Idag ska jag vara hemma hela dagen. Tänker inte gå utanför dörren!
Jag ska tvätta o städa. Det är iofs inte så skoj men det är nödvändigt. Och så ska jag se favvogitarristen som var på svt igår.
Igår var det 20-års fest minsann. Blev inte så sent.
Saknar Oxen. Mycket. Det är så tyst när hon inte är hemma. Hon har alltid musik på och sjunger, sjunger, sjunger med i alla låtar. Den senaste månaden endast Taylor Swift. Samma tre låtar om och om igen. På hög volym.
Kollo har ringt (dvs en personal som agerar fadder till tjejerna i Oxens rum) och meddelat att allt är bra. Nu ringer de endast om det skulle vara något problem, så jag hoppas aldrig höra ifrån dem.
En hel vecka kvar tills hon kommer hem. Märkligt att fira midsommar utan henne.
Tänkte läsa lite. Har läst några bloggar och fått tips om bra böcker. Och så har jag förstås ca tio stycken på gång redan......

2 reaktioner:

Pangbruden sa...

Du får gärna ge lite bra pockettips i bloggen..själv ska jag också använda regnet som ursäkt till att städa lite

mille sa...

Om du inte läst dessa så är de ett måste.
*Milleniumtriologin
Men städa är ju inte helt fel det heller ;)
Förstår att ni saknar lillgrynet, Kram på er.