BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 7 juni 2009

Strippad

Jamen s***n i gatan!
Nu kan jag minsann använda tangentbordet igen! Inte kom jag ihåg att det gick såhär fort och att det var såhär lätt!
Första nageln gick av sig själv igår. Och nu har jag fått av alla de andra. Det var lite läskigt, som att försöka ta av en kroppsdel (en liten kroppsdel) med vilje.
Med de långa naglarna kände jag mig lite handikappad. Mycket som inte lät sig göras. Tänkte för någon timme sedan att jag ska vänta med handikappkänslor tills jag har fog för dem.
Men det var ganska härligt att vara fåfäng!

2 reaktioner:

Fanny sa...

ååååååå!!!! Nu är jag ensam med mina naglar... det känns ju nästan lite sorgligt...
Men jag tycker du ska göra sån där förstärkning!

Kia sa...

Åååh, Nanny. Jag känner mig nästan som återfödd. Det är så skönt.