BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 11 juni 2009

Överraskningarnas dag

Vi föräldrar i 9a gjorde en kupp!
Ingen visste (förutom vi, rektorn och musikläraren - vars hjälp var ovärderlig!).
Det är min underbara make som "är" Peps persson. Och naturligtvis rusar jag in första av alla päron. Jag och make hade t-shirts med Stenis ansikte på. Hon hade sminkat ena halvan av fejset vitt och det andra svart. Jag micklade lite i Photoshop och är mycket nöjd med resultatet.
Stenis satt längst fram vid "scenen", stackarn. Snacka om pinsamma föräldrar. Det har aldrig hänt i skolans tioåriga historia att föräldrar busar så!
Alla blev jätteglada!
(Oxen som stod tillsammans med sin klass hörs "Det är ju pappa!" Sedan sprang hon iväg men blev tillbakatvingad av sina klasskompisar. Den stackarna ska gå kvar i skolan i ytterligare fyra år - undrar om jag o make får komma på fler avslutningar?)
Detta är första klippet på youtube.

3 reaktioner:

mille sa...

"9:a har coola päron.
Vi ses på pizzan i höst...."

Så jäkla lyckat, så himla bra, det bästa vi gjort!!
Får ju en klump i halsen när jag ser på videon, vi var så duktiga.
Kram

Pangbruden sa...

Bästa föräldrakuppen i mannaminne!!! Suveränt!

Ewa sa...

Håller med övriga kommenterare! Vi var grymma!!!!