BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 7 juni 2009

Uppföljare

Ja, en där dansvideon är ju rätt gammal och jag tror att det bara var en person som använt internet över huvudtaget som inte sett den förut. Eller vad tror du, FW???;)
(ja, jag vet att jag ska hålla mig borta från alla konstiga krumelurer jag inte har kontroll över)
Här är uppföljaren.
Om man inte räknar med alla hundratals covers...

5 reaktioner:

Fanny sa...

hahahhahha menar du mej?
Ja vi har skitkul ihop! tycker jag i alla fall :)

Kia sa...

Ja ja me! Jättekul! Men du ska ha kul med andra oxå! Tex chefer.

Pangbruden sa...

Vi får kommunicera i varandras bloggar, då läser man i allafall:-) Jag föreslår flyg, Ryan air hade kanonbilliga erbjudanden till Riga och den flygplatsen är bra. Våra flygbiljetter t o r kostade straxt över 600 kronor för två pers..Jag kollade båt men det blev mkt dyrare

Fanny sa...

Ja, jag hade superkul med chefen och grabbarna igår!

Fanny sa...

ps. Läs din g-mail! :)