BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 27 juni 2009

Gröna Lund

Igår var familjen på Gröna Lund.
Ont i rumpanKia.
Väldans ont.

Ty Kia sitta på bänk läsandes en usel bok. Sitta. Sitta. Läsa. Läsa.
Och inte får man någon lugn och ro heller. Alla bara skriker och skriker.
(Men övriga familjen verkar ha hur kul som helst. Bra det.)
Jag åker nämligen INGENTING. Absolut ingenting.

Och när det är fredagkväll en lönehelg då solen skiner (eventuellt plus att någon reaggeartist uppträdde?) så blir det så mycket fylla och annat jox som folk proppar i sig för att livet ska bli roligare. Vakterna på grönan jobbade hårt igår. Då är man glad att inte Stenis var där ensam med kompisar.

1 reaktioner:

Fanny sa...

nä jag förstår dig! Jag brukar dock inte läsa bok. Utan liksom spela bort alla mina pengar på lotterier och chokladhjul. Samt köpa glass. Idag tycker jag förresten att vi ska äta glass. hejsan svejsan