BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 5 mars 2009

Är fortfarande sugen

Mmmmm. Marabou

Men jag klarar mig rätt bra. Inte så att jag måste ha schåcklaaa. Är bara så sugen.

Försöker äta typ gi. Tänkte att jag ska se till att bli av med sötsuget i alla fall. Räknar inte med att gå ner i vikt. Det gör man bäst av mycket (vardags)motion och att äta mindre portioner av nyttig mat.
Vill bara må bra.

Köket.
Skåpen töms mer och mer. Vardagsrummet liknar kaos.

Har ju inte berättat om affären jag hittade igår!
Världens bästa tapetbutik. Och så har jag glömt vad den heter.....
Den ligger i Bromma, i närheten av K-Rauta.
Hittade så många ursnygga tapeter!
Och en perfekt till hallen.
Nu vill jag tapetsera om överallt.
Bäst ska det bli i köket där vi redan har tapet till fondväggen. Den köpte vi för 1 1/2 år sedan.
Så den borde vara mogen för att sättas upp.

0 reaktioner: