BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 28 mars 2009

Socialt liv

Igår kväll vid 22.23-tiden satt jag i vardagsrummet, Stenbocken i sitt rum och Oxen i sitt rum. Alla tre med tv:n på och varsin dator i gång.
Och vi chattarMSN.
Med varandra.
Om tv-programmet vi ska se.
Om musiken som Oxen lyssnar på = sjunger högt.

Det var faktiskt riktigt kul! Och en smula konstigt, för mig som är fyrtio. Är man 11 eller 15 är det troligen det mest normala som finns.
Jag är glad att vi spenderade en hel del av kvällen i samma rum!

Jo, make jagar. Nu har han ledsnat på köksrenoveringskaos.
Själv var jag på IKEA. Skulle egentligen lämna tillbaka några saker vi fått fel. Men jag hittade inte kvittot. Eller vadå kvitto - det är en hel lunta A4-papper.
Kanske är det inte konstigt att det blir fel när vi har köpt ett helt nytt kök. Det är trots allt väldigt, väldigt många saker.
Men jag är ändå rejält trött på att behöva gå till IKEAs Byten&Återköp. För att bli skickad till köksavdelningen. Som skickar mig vidare till byten&återköp. Etc. Etc.
Ska strax skriva en roman om hur man blir skickad framotillbaka mellan IKEAs olika avdelningar. Ska bara utöka mitt ordförråd.

Men jag fyndade på fyndavdelingen. I love fynd. Det kan jag också skriva mycket om.

0 reaktioner: