BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 4 mars 2009

Styrketräning utan gym

Superbra!
Jag gillar inte gym.
Tycker det är urtrist att stå där och göra samma sak 15 gånger.
Vänta en stund.
Göra samma sak en gång till.
Köa till nästa maskin.
15 gånger
Vänta
15
Köa
15
Vänta
15
Köa
15
Vänta
15
Köa
15
Osv

Snacka om tråkigt.....

Men nu ska det det minsann styrketräning hemma.
Allt i köket ska ut.
Och vi har HUR MYCKET SOM HELST
Ska passa på att rensa bort en hel del. Lite ska sparas till ett ev. blivande fritidshus. Och lite ska tillbaks till nya köket - det underlättar att äta med bestick på en tallrik t.ex.

Och så ska alla skåp bort. Funderar på att inhandla en slägga så jag kan bli av med lite aggressioner.
För jag är lite arg över att jag inte låter mig äta schåcklaaa

0 reaktioner: