BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 27 mars 2009

Saker jag tänkt på idag

Här följer några av de saker jag tänkt på idag:

* Jag vill ha en diskho. Just nu har jag en. Det saknas bara blandare. Man kan alltså bara tappa ur, inte fylla i.

* Arbetsmoral. Vissa har, andra har ej.

* Gucci. Först nämner en tjej på jobbet inslaget för många år sedan i Pyjamas där killen går in i Gucci-butiken och envisas med att uttala det "Gussi". Och det var ju såå kul.
Sedan kollar jag in Veras blogg. Och vad har hon mitt i nian? Jo, Gucci. Skitsnyggt.

* Dagens snöfall, såklart. Jag frös i den isande vinden. Snön blev som pricken över i:et.

* Alla duktiga bloggare. Vilka ordförråd alla har! Underbart.

* Photoshop. När ska jag lära mig?? Borde jag gå en kurs? Försöker lära mig på egen hand. Känns inte som det går så bra.

* Sovmorgon. Snart. Bara några timmar kvar.

2 reaktioner:

Pangbruden sa...

Visst har vi ordförråd.. men du har banne mig en av de snyggaset designerna:-) Själv har jag överlämant ärendet till den lille syndikalisten i familjen.. Att htmla och design min sida.. Lagom hemläxa.. Fin dag till dig.. vi har snöyra.. IGEN!!

Kia sa...

Gulle dig. Jag ska minsann köpa en keps! Till din ära. Och nu ska jag visa min 15-åriga dotter din syndikalists hemsida (jag kommer hålla handen över det som syns till höger...... Nähä)