BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 7 mars 2009

Kopiering

Läste pangbrudens blogg och tänkte att " ja,ja har inget bättre för mig (förutom att slakta ett kök. Och en hall. Och ett litet, litet extrarum.) så jag kan väl ta och göra en så´n lista jag med". Oj, va kul det blev!
Kunde förstås inte svara på nr 9. Men gör det här uppe. Svaret skulle bli: "Ja, jättebra!!"
Kändes inget vidare att ha det som svar......
Uj, jag är feg

Men här kommer listan och hur det går till:

Gå till din sms-inbox. Svara på frågorna genom att skriva in första meningen i dina inkommande sms

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Tog sista tåget hem och sov utan barn, vilken lyx.
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Nu ligger hemsidan uppe!
3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Haha, cool ^^
4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Nykter?
5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Hej, har ju som sagt redan fixat det
6 Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Hej. Vi har brist på din blodgrupp!
7 Vad vill du höra mest av allt?
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra
8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Ska vi slå till och boka nu?
9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?

0 reaktioner: