BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 20 maj 2009

Är det fredag?

Dagen för röd dag. Krångligt. Vad är det för en dag? Vet inte än om jag jobbar på fredag. Tror att det blir så. Upplärning av sommarpersonal pågår. Och semester på sommaren vill jag ha!!! Vill! Vill!
Alla som känner mig vet hur frstrerad jag blir varje sommar när jag inser att det blir alldeles för lite semester. Förra sommaren lyckades vi få två veckor på Sardinien. Yippie!

Märkte att mitt förra inlägg blev neggigt. Det kom ut lite fel. Jag är gladare än det verkar.
Jaha, och så glömde jag att jag inte fick rätta skrivfel. .......
Nu ska jag läsa bloggar. Och försöka kommentera. Jag läser många bloggar men vet inte hur jag ska kommentera, så då blir det inget alls. Idag fötrösker jag
Haha. jag skulle ju skriva försöker. Fööör långa naglar!

1 reaktioner:

mille sa...

Semester är ju årets bästa tid, spelar ingen roll om det är i skidbacken el på stranden.. bara man får vara ledig och bara vara...
Vi ses väl i morgon?