BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 18 maj 2009

Piff

Igår gjorde jag och Nanny naglar. Mina är jättelånga! Det är precis så att jag klara av att skriva detta. Jag har stora svårigheter att knäppa små knappar.
Så nu får klädseln vara lite "luftig"
Funderar över om naglarna kanske är slampigt långa....
De går att fila ner.

Naglarna gjordes av en jättegullig tjej som Nanny hittat på Blocket. Jag ska också börja leta efter saker där. Ska bara fundera över vad jag vill ha.

Lycka, finns det där?

4 reaktioner:

Fanny sa...

Näää dom är snygga!
Och att lufta är väl bra eller??
Hejsvejs/Nanny

Pangbruden sa...

Lycka kan ju inte köpas för pengar.. men man kan bli lycklig av dom:-)

mille sa...

Ett foto på naglarns skulle inte vara så dumt??

Kia sa...

Mille kolla min länk i första meningen. Då kan man både se naglar och hela nannys blogg. Hon tordes ta kort, själv kunde jag omöjligt få upp kameran ur väskan....