BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 13 maj 2009

Onsdag, tidig kväll.

Klockan är 17:40 och snart somnar jag.
Har sovit dåligt ganska många nätter. Inte så att jag tycker att det är irriterande, det kan tvärtom ibland vara lite mysigt att ligga i sängen och liksom gosa med täcket. Tyst hemma eftersom alla sover. Ljust ute eftersom det är maj.
Men jag blir ju så trött på dagarna!
Och så var jag ju ute en sväng imorse.
På det har vi haft "praktisk dag" på jobbet. Idag innebar det att vi flyttade bokhyllor mellan lokaler och sågade itu möbler och grejer och körde till tippen.
Mycket bärande, alltså. Då behöver man inte gymma idag (heller, precis som om jag brukar gymma...).
Och nyss kom jag hem efter en halvtimmes rask promenad.
Nu ska jag äta middag, hänga tvätt och sedan stupar jag.

Och förresten, det är skitjobbigt att inte få den sömn man behöver. Humöret, tålamodet och intellektet funkar inte helt ok.

1 reaktioner:

mille sa...

Välkommen in i sömnlösa klubben, här finns en till.
Har inte så mycket intellekt att förlora men det glada humöret får sig en viss törn :)
Kram på dig!