BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 14 maj 2009

Och så var det torsdag

Idag har jag jympat på Friskis. På lunchen. Jättekul!!
Därför är jag nu på extra bra humör.

Make åker på jakt och dylikt idag. Jaha. Trodde han skulle åka imorrn. Story of my life.
Inte kunde jag sova så bra inatt heller. Jag somnade jättetidigt, vid åtta. Och så vaknade jag en timme senare och såg Greys Anatomy. Så fick jag anledning att böla också.
Sedan var det svårt att somna igen. Drömde massor, i vanlig ordning. vaknade tidigt med kunde inte förmå mig att komma upp ur sängen.
Fredag verkar vara en bra dag för en rask morgonpromenad.

1 reaktioner:

mille sa...

Det var ju lilla båten mellan Grisslehamn och Eckerö, när vi var där på klassresa :)
Men vet du, Eckerölinjens taxfree är bra mycket bättre än på Viking som går fr Kapellskär.. jajamensan! :)