BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 12 maj 2009

Onsdag

Dagen börjar bra!
Jag gick upp tidigt och tänkte ta en rask promenad. Så prövade jag att jogga lite. Det gick fint! Så det bidde en liten joggingtur på tre kilometer. Ungefär vid 2,5 - 3 km brukade min knäsmärta sätta in. Kände inget av den idag. Super.

Igår hade jag intensiv kontakt med mobiloperatören 3.
Nu vet jag med säkerhet att de heter tre eftersom de konsekvent ger tre olika svar på samma fråga. Antingen när man frågar tre olika personer i deras personal eller när man ställer samma fråga till samma människa tre gånger.
...
...
...
Jag orkar inte med dem...
Och just nu har jag 4 olika abbonnemang hos 3.
Smart, Kia!

4 reaktioner:

mille sa...

Usch 3 ska man passa sig för... de sitter som berget och man får inte låss dem :(
Duktig du är som morgonjoggar :)

Ewa sa...

Hoppsan, vi som just börjat kolla på 3abbonemang...

Pangbruden sa...

Bra jobbat..eller joggat heter det ju. Jag tror inte det spelar någon roll vem man än har som operatör..lika krångliga är dom allihop.. själv kör jag Tele2 och det fungerar hyfsat..

Kia sa...

Jamenvisst är det så! Nu har jag erfarenhet av 3, Telia och Telenor. Alla verkar jättebra ända tills man köpt något - det är då allt strul börjar. Det är viktigast att sälja, inte att ta hand om sina existerande kunder.
Men jag älskar mobiltelefoner!