BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 7 maj 2009

Oh yes!

I´m definitivt back on track.
Kanske är det söndagens konserter som gör att jag får fart igen? Det ska bli kul. En konsert klockan 16 och en 19. I konserthuset igen. Så då blir det till att springa upp och ner för alla trappor igen.
Vilket i och för sig är mycket bra ty Kia har inte hunnit träna något alls denna vecka. Det beror till största delen på dålig planering av arbetet. Hoppas det lyckas bättre nästa vecka. Eller, snarare, det ska lyckas bättre nästa vecka.
Har i alla fall lyckats arbeta mer eller mindre endast under kontorstid. Bra där!
Inte så bra att jag de senaste veckorna inte fått så mycket arbete gjort. ... Det tar jag igen, det vet jag. Men jag gillar mest att ha ett jämt flyt i mitt jobb.

2 reaktioner:

Pangbruden sa...

Härligt.. det blir fint till Beach 2009 det.. Trevlig helg!

Kia sa...

Aaa när är det? Ånej,det är ju snart - hoppades att det var tre år kvar. Det blir till att gömma sig i vassen. Nej, förresten. Jag lägger mig ner och blundar och låtsas att jag alltid är ensam. Finfint