BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 9 maj 2009

Logg lördag em

Jo, och sen så var jag ju tvungen att gå igenom alla låtarna vi ska sjunga på konserten imorgon. Mmm då gjorde Kia något tokigt (jo, ibland måste man få nämna sig själv i tredje person). Jag spelade in mig själv när jag sjöng. Ville höra om det var någonstans jag sjöng fel utan att märka det.
DET LÄT GRÄSLIGT!
Så nu är jag tvungen att sjunga två konserter med vetskapen om att det låter hemskt.
Uppmuntrande.
Verkligen.

För att få en smula hopp om mig själv var jag tvungen att fixa med några pelargoner. Planterade om tio, tolv stycken.

Har bestämt mig för att det ska bli galet kul att sjunga imorrn i alla fall.
Det blir ju värst för den stackare som står framför mig..... jag hör ju alla vackra röster inte min egen skrovliga.

1 reaktioner:

Fanny sa...

Nej du, du är grym! Sjung allt vad du har! Hoppas du hittat ett par sköna skor att ha!